onsdag 17. juli 2013

Badedrakt = hot

På romme mitt har jeg en kalender med forskjellige bilder hver måned. Og nå Juli så står dette bildet framme:


Dette bildet gav meg inspirasjon for bademoten i sommer. Jeg tenkte at nå som det har hvert så populært med bikini så lenge, tror jeg vi snart trenger en forandring. Jeg så litt på Google hvor jeg fant noen fine badedrakter. Jeg liker ganske godt sånne badedrakter som var før i tiden 60-70 talls.


Se så glade de ser ut ;)
 
 
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sånn at hvis man er stor så skal man bruke badedrakt. Alle kan bruke badedrakt. Noen synes kanskje at det å bruke badedrakt  er usexy og at du bare skal gjemmer kroppen din. Det synes jeg er feil, man trenger ikke å ha fin mage for å være tiltrekkende. Det er mange jenter/kvinner som føler seg presset for å gå i bikini, selv om de har jobbet og trent med det lenge. Hvorfor kan man ikke bare være fornøyd med den kroppen man har. Hvorfor skal ditt mål være å gå i bikini, når du ser fantastisk ut i badedrakt. Og da mener jeg at hvis du er tynn så kan du også gå i badedrakt det spiller ingen rolle. Jeg har den røde badedrakten der oppe, den er fra Lindex også synes jeg den ved siden av med blomster var veldig fin også. Jeg har ikke noe imot bikini, men jeg synses ikke noe om at det blir sånt press på jenter/kvinner.

Hvilken badedrakt liker dere best?

1 kommentar: