mandag 8. juli 2013

Smoothie og Sommer

I dag har jeg malt hos oldemor og vi ble fort ferdig denne gangen. Vi har bare en liten ting igjen som vi må gjøre ferdig i morgen. Når jeg kom hjem spiste jeg formiddagsmat også lukte jeg litt i hagen etterpå, da jeg hadde gjort dettet en stund så tenkte jeg at jeg måtte ta en pause og da lagde jeg smoothie, jeg ble faktisk ganske fornøyd. Den både så  god ut og smakte digg. Nå gleder jeg meg til å komme i gang med treningen igjen selv om jeg har gått litt turer inni mellom da ;-). Håper på  litt mer action etter hvert. Gleder meg til å være på jakt etter ny inspirasjon. Og jeg håper jeg kan gjøre denne sommerferien til årets beste sånn at jeg kan få lada batteriene. Jeg ønsker å fylle denne ferien med mye glede. Håper lillebror har fått en fin tur i Danmark, gleder meg til å se han igjen i kveld ;-).  Her får dere se noen fine sommer bilder:


 


 
Jeg håper virkelig at denne sommerferien blir fin, jeg ønsker å ta iniativ til positive ting med andre  mennesker og til å bli en bedre person.

Ønsker dere en god sommerferie...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar