lørdag 13. juli 2013

I`m no angel

Hei jeg vill bare vise dere en bok jeg ønsker meg. Den har ikke kommet ut på norsk ennå, vet ikke om den i det hele tatt gjør det heller. (Håper veldig). Det er ikke så ofte jeg leser bøker, men denne boken fikk jeg veldig lyst til å lese og jeg synes det passer veldig bra til det samfunnet vi lever i dag. Det handler om en Victoria`s Sectret modell som blir kalt tjukk men som ikke er det i det hele tatt. Etter hvert skjønner hun at det ikke er noe bra for henne å jobbe der så hun slutter. Hun forteller at hun føler seg mye bedre nå etter at hun tok det valget. Hun valgte å gå fra en Victoria`s Sectet modell til å bli en rolle modell. Dette er en sann historie om modellen Kylie Bissuti. Det handler om hva virkelig skjønnhet er.Jeg synes det var kjempe tøft gjort av henne og dette inspirerer i alle fall meg veldig mye. Hva er deres mening?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar