torsdag 11. juli 2013

Nye innkjøp!!!!

I dag har jeg vert på butikken og jeg fikk kjøpt to t-skjorter og to sko :) Jeg dro til og fra med sykkel ned alle bakkene og hjem opp alle bakkene. Denne gangen så lånte jeg faktisk en annen sykkel en min egen og det gikk utrolig mye fortere, det var mye lettere å sykle en min egen. Så dette er grunnen til at jeg har ligget etter når jeg sykler med andre. Med min sykkel trener man nesten like mye styrke som kondisjon. Det er vell bra ;-). Likevel så er jeg fornøyd med sykkelen min, bare at det ikke alltid er like gøy når man sykler fort med andre :-)  Nå har jeg endelig begynt å bruke den nye Iphonen min og jeg er veldig fornøyd. Jeg har lastet ned tre trenings apper og Itube. Jeg hadde hvert så flink til å spare så mamma og pappa syntes at jeg burde bruke pengene på noe fint og med litt kvalitet. Så jeg er veldig glad for at jeg kjøpte den. Jeg betaler 5000 kr, mens pappa betaler resten. Her ser du bilder fra hva jeg har kjøpt i dag:


                      Vero Moda 179kr

                      Vero moda 129kr

                      Eurosko 149kr
                    
Nå har jeg nettopp hvert på filmkveld med en god venn hvor vi så en skrekk film, jeg husker ikke hva filmen het jeg husker bare at den begynte på S :o.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar