tirsdag 16. juli 2013

Sol og sommer

Nå skal jeg fortelle dere hva jeg har gjort i dag. Om morgen etter at jeg  våknet spiste jeg frokosten på verandaen "faktisk".  Jeg har gjort det en del ganger nå som det er så fin temperatur ute. Jeg må ha et flisteppe rundt, men likevel det er utrolig deilig. Så reiste jeg til morfar og vasket der i en og en halv time. Etter dette syklet jeg litt rundt før jeg kom hjem igjen å så en skikkelig spennende episode av Pretty Little Liars. Jeg og søs tok noen fine bilder ute. (hun ville ikke at de skule komme på bloggen derfor må jeg finne noe annet å ha bilde av i dag ;) ) Plutselig ville lillebroren min så gjerne at jeg skulle hoppe på trampolina med han. Så da gjorde vi det ute i det fine været.  Nå sitter jeg her og synes det er så deilig med sommer.





Her er noen bilder av stedet der jeg bor, bildene ble tatt i fjor ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar