onsdag 31. juli 2013

Sardinia- Sverige -Norge

Hei, nå er jeg endelig hjem etter en deilig 1 1/2 ukes ferie i Gøteborg og Sardinia. Vi kom hjem i går kveld klokka to. Ikke rart at jeg er litt sliten i dag :o. I går fløy jeg fra Alghero til Gøteborg, hvor det deretter ble en cirka fem timers lang biltur, (og litt båt ) hjem til Norge. Vi har hat det kjempe gøy og spist masse italiensk is, pizza og pasta. Vi har ligget på stranda, ved bassenget, snorkla og gått mange kveldsturer. Det har hvert veldig hyggelig, men nå er det deilig å være hjemme igjen. Her får dere se noen bilder av hvordan Sardinia ser ut:

Sardinia er en øy som tilhører Italia, og her snakker man italiensk. Jeg lærte meg noen Italienske ord se her: grazie = takk, hei = ciao, ja= si.

  Bassenget ved hotellet vi bodde på.

 En meter pizza :))



 Yoga på en borg <3


 Mer deilig italiensk pizza ummmh...
'
 



 
Minne fra Alghero også kjøpte jeg noen fine øredobber. De kortene på bildet fikk jeg på to forskjellige spisesteder, hadde egentlig tenkt å samle på sånne, men det var ikke alle som hadde det ;o.

 

 Vi var også på Liseberg før vi reiste sydover. Det var gøy selv om jeg ikke er så veldig karusellmenneske. Jeg tok Balder, Kanonen, Lisebergbanan og mange flere som jeg ikke husker hva het.

Jeg har hatt en kjempe fin ferie og jeg er veldig takknemlig for at mamma og pappa ville ta oss med ditt. Det er jo ikke alle som er så heldige og kan reise så langt på ferie. Jeg tror ikke jeg kan takke dere nok. Og jeg kommer alltid til å elske dere, det samme gjelder mine søsken også. Tusen takk for at jeg kom til akkurat denne familien. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar