fredag 19. juli 2013

Trening

Hei, i dag morges ble det 12 km`s jogging. Det var så gøy fordi endelig hadde pappa og jeg fikset  Ipod nano`en min. Og han hadde satt inn nye sanger. Først var jeg litt skeptisk til de han hadde valgt ut,  men etter at jeg hadde hørt på noen synes jeg de var bra. Det som var ganske morsomt med Ipod nano var at der stopper den sangene og sier: du har nå gått 2km, du har nå 400m igjen og så videre.

Jeg husker spesielt en sang og den gikk sånn: It`s a murderer on the Dance floor ... Denne uka har jeg hat en veldig bra treningsuke, i går for eksempel gjorde jeg yoga og jeg merker veldig at jeg har blitt mykere å det er litt gøy når du ser at det blir resultater ut av det. Sånne ting kommer ikke av seg selv dessverre.

                                                                           :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar