onsdag 31. juli 2013

Avsluttning badedrakter

Jeg så at jeg hadde noen badedrakt bilder jeg ikke hadde vist på bloggen,  så da tenkte jeg at jeg skulle vise de nå. Det er jo dessverre snart slutt på badesesongen, men vi har jo en god stund igjen :))).





 
 



Jeg vet ikke om jeg er helt ferdig med badedrakter helt ennå, jeg føler ikke at jeg er helt i mål ennå. De kan alltid bli mye bedre, vi får bare vente å se. Jeg må bare si at jeg var så uheldig å miste bankkortet mitt på veien til Saridnina, heldigvis fikk vi sperret kortet og det var ikke noe stjålet. I dag fikk jeg et helt nytt kort i posten. Det var egentlig ganske greit fordi det andre  kortet var litt bøyd på den ene siden. I dag har det bare hvert en slappe av dag, jeg føler meg litt småsyk, har litt vondt i halsen i tillegg til at jeg er ganske trøtt. Satser på at det går fort over. Akkurat nå har jeg planer om å se på Pretty Little Liars og etterpå gå å trene. Jeg er ikke sikker på om det blir styrke eller kondisjonstrening i dag. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar