fredag 2. august 2013

Teppe og jentekveld

Hei, igjen i går ble det kondisjonstrening og i dag ble det ren styrke. Når jeg trener styrke så er det magen og ryggen jeg liker å trene best. Likevel er det ikke bra å trene bare mage og rygg så jeg gjorde noen øvelser for de største musklene og litt armer. Det finnes ikke så mange apparater for å trene mage (rygg), men det finnes mange enkle øvelser man kan gjøre kun med egen kroppsvekt. Etter at jeg hadde trent gikk jeg en liten tur med en venn, det var koselig for det var veeeldig lenge siden vi hadde gjort noe sammen vi to. I dag har jeg også sydd litt på lappeteppe mitt, nå er det ikke mye igjen. Jeg hadde akkurat satt knappenåler rundt hele teppe og startet å sy... PLUTSELIG så knakk nåla :o. He he det gikk bra heldigvis, etterpå skal jeg på jentekveld med noen venner. Det er kjempe lenge siden jeg har hvert med nå fordi jeg ikke har kunnet, men håper på en koselig kveld. I morgen har vi slekts-treff med familien. Det blir sikkert koselig det også ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar