torsdag 15. august 2013

Mage/rygg

Hei igjen, nå har jeg nettopp hvert å trena på treningssenteret. I dag ble det styrke for mage, rygg og trening for å få en god kroppsholdning. Ved å trene dette minsker du sjansen for å få bøyd rygg eller vondt i ryggen når du blir eldre. Hjemme har jeg også noen mage/rygg øvelser, men i dag ble det på Actic. Det er egentlig veldig bra å variere litt.

Her ser du planken og sideplanken, (bra mageøvelser).

Dette er en måte du kan tøye ut ryggen på etter at du er ferdig.

Nå trenger jeg bare å trene på Actic to ganger til. Da har jeg nådd målet med å trene der 20 ganger i sommer, håper på en bag ;-).

 he he

I går lagde jeg noen skikkelig gode pannekaker med masse sunt mel oppi, på toppen er det rømme, bringebær, blåbær og litt sukker.

Hva liker du best å trene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar