fredag 30. august 2013

Endelig helg!!!

Nå er det endelig helg etter en lang uke med skole. Hverdagen min når det er skole er ikke særlig spennende,  derfor velger jeg heller å ta noen oppdateringer på slutten av uka. Vi tok for eksempel skolebilde denne uka. ;-)



Også har vi hat forsøk i biologi (vet ikke om dere synes det er sånn veldig interessant :-o) Vi så på Bregner i et mikroskop.

Vi skulle studere disse og prøve å finne noen sporer og sporehus. Det er de som gjør at det kommer flere Bregner. (At de får avkom). Ellers i dag så var jeg på mersmak på slutten av skoledagen og det måtte vi skrive et refleksjonsnotat til. Til uka har vi to prøver, men jeg håper det går greit. Når jeg kom hjem i dag gikk jeg en tur i cirka 40 minutter, etter at jeg hadde ryddet rommet. Nå skal jeg gjøre meg klar til jentekveld sammen med noen venner. <3 <3 <3

Ha en strålende helg "everybody"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar