onsdag 14. august 2013

Skolestart

Hei, som jeg har nevnt tidligere så skal jeg Nyyyte denne uken (med stor N). Det er utrolig deilig å ha sommerferie hvor du virkelig får slappet av å ladet batteriene. Det har hvert en helt fantastisk sommerferie og jeg har gjort utrolig mye morsomt. Selvfølgelig så har det gått opp og ned og jeg har hat dager som har hvert tunge men, når jeg ser sommeren sånn helhetlig så er jeg kjempe fornøyd. Jeg har tatt et skritt videre fra forrige sommer, utviklet flere talenter, hvert i syden, hilst på familie og venner. Det er også ting jeg ikke har fått gjort som sommerjobb, sy teppe ferdig (det kan hende jeg rekker det på slutten av uka), fikset bremsen på sykkelen og flere ting. Det er alltids noe man skulle ha gjort, men det er ingen tvil om at dette har hvert en strålende ferie og det tror jeg er viktig å huske på. Fint vær har det jo også hvert. Så er det jo skolen da, det er jo en del av livet det også. Når jeg førts har kommet inn i skolemodus går det nok greit. Likevel må jeg si at jeg får et par sommerfugler i magen når jeg skriver det her, men jeg tenker at det er sånn det skal være. :-o ;-)

I dag har jeg  hvert på skoleshopping hvor jeg fikk kjøpt litt av hvert og se hva jeg fant:
 skrivebøker,
 blyanter, blyantspisser og blanko,

 penalhus,
bokbind,
 bh og maskara med to sider.
Denne pennen fikk jeg av mamma slik at jeg slipper å bruke hennes penner når jeg skal tegne rundt modellene mine. :)

Er du klar for skolen igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar