mandag 12. august 2013

Relax day!!

Hei, i dag har det hvert en herlig dag. Det er veldig deilig å ha en dag hvor du bare er hjemme og kan gjøre akkurat det du vill. Jeg må si at, en uke på leir med fullt opplegg hele tiden kan gjøre deg ganske sliten. Jeg kommer til å nyte denne uken utrolig mye for, neste uke begynner uværet. Nei da, skolen er ikke så ille. Det er bare mye lekser, lange dager, stå opp tidlig, lite søvn. Likevel liker jeg å lære nye ting og jeg føler at jeg får mye ut av det. Jeg kommer til å gå i en helt ny klasse dette året og der er  det to gutter og resten jenter :( . Håper virkelig at det ikke blir mye jentedrama og bråk i klassen. Hvor mye kan det være da, vi går jo på videregående, likevel så vet men aldri sikkert :o. Jeg er ganske spent på hvordan det skal gå, men uansett så tror jeg at jeg kommer til å få noen nye venner. Jeg kjenner noen få der fra før og de er veldig hyggelige så satser på at det vill gå bra. Her er noen tegninger jeg tegnet i dag og en tidligere:



Maxi kjoler har hvert populært en stund nå og jeg ser ofte flere som begynner å bruker det. Jeg synes egentlig at det er veldig kult, men det er litt uvant å gå med  kjørt (Kjoler) helt ned til føttene.

De to siste bildene tegnet jeg for cirka et år siden. Jeg har kun to modeller å tegne igjen i boka mi, så snart må jeg kjøpe en ny :o :D. Jeg trenger en del ting før skolen begynner, så jeg ser ikke bort i fra at det blir litt shopping snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar