søndag 4. august 2013

En uke i skogen!!!

Nå har jeg akkurat pakket til leir. På grunn av at jeg skal være ungdomsleder, skal jeg være der i en hel uke. Det blir nok ikke mye  av dusjing, høyhælte sko, deilige senger og verst men ikke minst INGEN mobildekning. Det blir heller kvelder ved leirbålet, turer i skogen, surring av bord og stoler og tid med herlige venner.

 
Leir er for tøffe jenter og nå skal jeg altså være borte i en hel uke. Der blir det ikke internett så jeg får vente med å oppdatere til jeg kommer hjem. Det er en del å pakke og på leir så pleier man ikke å ha med seg de fineste klærne sine, det er vell heller motsatt. Det er nok ikke alle som liker leir, men jeg håper at de får noen hyggelige dager de også. Jeg håper spesielt at søs får det fint der selv om hun ikke har så veldig lyst til å reise dit.  Det er veldig modig  å dra på noe man egentlig ikke har lyst til, men som man vet kan være hyggelig.
 



 
Ha en fin uke :D (snart er det skolestart igjen :( :o )!!!.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar