lørdag 3. august 2013

Slektstreff

I dag har det vert slekts-treff med familien til oldemor. I det siste så har det blitt så mye godteri og kaker at jeg føler meg ganske forsynt, det ble intet unntak denne festen heller. Vi hadde det veldig koselig og det var mange barn der. Jeg er den eldste av oldebarna. Jeg ble plutselig danseinstruktør for noen av mine yngre søskenbarn. Jeg tror de syntes det var gøy i alle fall også lekte vi danseleken. Vi så på en film om oldefar også hadde oldemor en tale om slekta vår. Det var fin plass ute hvor man kunne gå og heldigvis ble det fint oppholdsvær.


Det eneste jeg rakk før slekts-treffe var å spise frokost og reise på Actic, det ble litt mindre en vanlig i og med at vi skulle på det slekts-treffe. Jeg fikk gjort cirka 40 minutter kondisjon og ti minutter mageøvelser hjemme. Jeg tror i alle fall jeg kan klare å nå Actic måle mitt ved å trene der 20 ganger. Jeg fikk jo ikke trent der på en uke.
           
Har du hvert på noe familietreff i sommer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar