søndag 25. august 2013

"Amazing race"

 I går var jeg i Drammen og der hadde vi noe vi kalte  "Amazing race" (drammen stav). Det er det samme som Amazing race, bare at vi hadde grupper med fler enn to personer også varte det i cirka 1 1/2 time. Det var cirka fem poster på veien og vi fikk et bilde på  hver post vi klarte. Til sammen skulle vi finne en setning ut i fra de bildene vi fikk. I mellomtiden kunne vi gjøre ting for å få ekstra poeng som for eksempel å finne en gul bil, en person med tatovering, en familie med mer enn 3 barn, ta med en ballong, helle gruppa oppi et tre, bade i drammenselva, bilde av noen som kyssa, få en svenske til å synge første verset av den svenske nasjonalsangen og mye mer. Etter dette var ble det dans.

 
 
 

I dag har jeg tegnet de to siste modellene i tegneboka mi.Og jeg må si at de er ganske skole-inspirert. Den første har en ganske casual/sporty stil og nummer to er ganske feminin. Jeg prøver som oftest å få fram to forskjellige personligheter når jeg tegner klær.
Denne uken nådde jeg målet mitt med å få trent 20 ganger i sommer, så i morgen skal jeg vise den til en instruktør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar