fredag 12. juli 2013

Vasket sykkel!

Nå har jeg akkurat fikset og vasket sykkelen min, jeg trodde nesten ikke at den kunne bli så fin. Det eneste jeg ikke fikk helt til var den ene bremsen. Heldigvis så har vi en mekaniker til nabo, det  dumme er at han nettopp har reist på ferie :o. Vi pleier alltid å spørre han når vi trenger hjelp :) Men i verstefall så kan jeg jo bare bruke sykkelen til noen andre i familien i mens ;). hahaha

 

 Stålull, sykkelpumpe, svamp, bøtte med såpe og vannslange.

Klut og kjedesmører.
 
 
 

 Det skulle egentlig komme før og etterbilder, men jeg fant ikke alle bildene ;). På bilde over var det før masse spindelvev og grønske. Da så du tydelig at den var skitten. Jeg har også prøvd å ta bort litt rust med stålull.

Her er min rene sykkel sammen med de andre syklene ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar