lørdag 5. april 2014

Adore you!

MILEY CYRUS I LOVE YOU

Jeg må ærlig si at jeg har fått "adore you" på hjernen,  men den er jo bare sååå fin. Jeg føler så sterkt for den sangen. Jeg vet ikke om det er Miley selv som har skrevet den, men jeg føler så med henne. Likt de fleste sanger har vi lov til å tolke dem som vi vil og jeg ønsker gjerne å dele
hva jeg synes er så spesielt med denne sangen. Det er mest teksten jeg refererer til nå. Hvor hun snakker om at noen forteller henne at de er glad i henne og hun svarer med at hun trenger dem mer (det same med trenger). Hvis jeg skulle snakke o et realistisk tilfelle i mitt liv ville jeg sagt at det var når noen forteller meg at de er glad i meg, synes jeg er pen på face/virkeligheten (;)). Da pleier jeg ofte å svare at jeg elsker deg også eller du er også pen. Mange blir litt overasket og det synes jeg er litt rart for de er jo helt utrolig fine. Jeg mener virkelig det jeg sier når jeg sier positive ting om andre, hvis ikke så hadde jeg ikke sagt noe. Til alle dere gutter, dere kan aldri si jeg er glad i deg nok ganger til en jente. Vi trenger det virkelig!


Nesten samme hår som meg, bare at hun har nok styla det litt ;)

De fleste vet nok en del om Miley Cyrus sitt liv. Hun er virkelig begavet med den stemmen, i tillegg kan hun danse og spille skuespill. Det er mange som liker henne og de fleste er/var nok litt yngre enn henne. Tenk for ett press det ble når hun plutselig ble voksen, du vil ikke fortsette på samme nivå da. Det er jo vanlig å bygge seg opp og det er sikkert ikke noe gøy at hele verden tillater seg å bestemme over deg. Du skal være barnestjerne for resten av livet du... Tenk  alt det presse! De fleste har sett de siste videoene hennes og ja hva kan man si. Om du leser tekstene ser du ikke at hun skriker om hjelp, hjelp til å bli respektert.

 
 





 Jeg synes Miley Cyrus er kjempe tøff og hun er flink til å si det hun mener. Likevel må jeg si at jeg synes ganske synd på henne på grunn av alt det hun gjør og har gjort i det siste. Det er sikkert kjempe gøy nå...? Jeg er i alle fall utrolig glad i henne, selv om jeg ikke kjenner henne i det hele tatt. Har ikke en anelse om åssen henne offentlig. Selv om det hun gjør akkurat nå kanskje ikke er så veldig bra så respektere, hedrer og "adorer" jeg henne av hele mitt hjerte. Det er ikke bare henne, jeg må bare få utrykt den store kjærligheten jeg har for alle dere. Jeg ser deg med hjerte og for meg er det noe av det viktigste som fines.







                                                                
                                                                         Nå er jeg trøtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar