lørdag 5. april 2014

Hjem søte hjem

Hei, nå er jeg endelig hjemme i mitt eget hus og egen seng. Det ble en fin, men lang reise hjem. Selv om det var helt fantastisk i Berlin er det utrolig deilig å være hjemme igjen. Jeg tror aldri jeg har hat en så bra uke på skolen før. ;) Jeg føler at humøret er helt på topp og den følelsen er utrolig deilig, det er jo ikke alltid det er sånn ;). Også i dag får dere se noen bilder, så stig på...?

 





Vi spiste sammen før vi gikk og vi var så heldige at læreren ville spandere på oss, vi trengte kun å betale driks. Det ser du bilde av nedenfor.




 Dette er et av mange bevis på at jorda er rund ;)

Vi hadde litt dårlig tid fra vi landet til vi skulle på toget. I tillegg tok det litt lang tid før vi fikk bagasjen. Det ble en litt pessimistisk stemning helt til vi fant ut at toget var forsinket. :) Vi ventet til alle hadde fått bagasjen sin, så løp vi til togstasjonen. Vi må ha sett ut som de galingene, jeg fikk latterkrampe der jeg løp. Vi var sykt heldige og rakk det akkurat. Da var vi glade skal jeg si deg.

Klokken 22:30 møtte jeg pappa på togstasjonen. :)
 
                                          I dag blir det vel den store pakke ut dagen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar