lørdag 5. april 2014

Shooping

Det høres sikkert litt rart ut, men første dagen etter en uke i storbyen med mye gåing i gatene altså shooping valgte jeg å dra til Herkules. Jeg hadde ikke kjøpt så mye i Berlin så det var greit. Dere får se hva jeg har kjøpt og jeg er faktisk veldig fornøyd. Jeg sykla bort og når jeg sykla tilbake regna det. Jeg ble litt vått, iskald og rød på hendene, men jeg hadde fått kjøpt noen nye fine klær så det gjorde ikke noe.


 Da jeg kom hjem så jeg en episode av Prison break.

Og dette er øye mitt, og ja det er på tide å nappe øyenbryna litt (kanskje?) :O ;) Jeg føler meg ganske glad i dag, men det er vel bare endorfinene som strømmer. Det kan umulig være farlig.;) Om jeg får tid i dag skal jeg lage noen nye modeller, eller skrive et skikkelig kult innlegg på bloggen.

                                                          I dag er det lørdag, hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar