torsdag 3. april 2014

Hard Rock cafe

I går spiste vi felles middag på Hard Rock cafe. Der fant jeg ut da maten kom at jeg hadde bestilt for fire og ikke for en :(. Du kan tro jeg ble mett! Jeg var ikke særlig sulten neste  morgen heller, men litt frokost ble det i alle fall.
I dag står det på planen at vi skal jobbe med et prosjekt, altså skrive på tysk om forskjellige utvalgte temaer. Vi har altså det meste av ansvaret selv, men klokken 15.00 skal vi møte noen tyske ungdommer på vår alder. Skolen tror jeg het  Marie Curie Schule. <3


 Hvis du synes dette var mye, så kan jeg trøste deg med å si at den var mye større i virkeligheten!



Dette synes jeg var så søtt. Om du ikke ser hva som skjer på bildet så kan jeg fortelle deg at det var to gutter i klassen  som hjalp en jente (i klassen) med å ta på seg et armbånd. Armbåndet kunne vi kjøpe til støtte for et eller annet, husker ikke hva det var.:)


Regnskap er lurt å ha når du kjøper maten selv, da har du alltid kontroll ;)

Nå må jeg se om oppgave medarbeiderne mine er våkene sånn at vi kan begynne på prosjektet vårt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar