fredag 11. april 2014

PÅSKE FRI!

Ja, da er det påske og hvem er vel ikke glad for det?

Den siste uken har hvert mer stressende enn normalt. For noen høres kanskje ikke dette ut som meg, men denne uken diskuterte jeg heftig med en lærer på grunn av en prøve uten god nok varsel. Ja, det var akkurat som om ballongen sprakk. Jeg ønsker ikke å fortelle noe mer om dette i offentligheten, men her fikk du se en av mine mange menneskelige trekk, for det har vi jo alle for å kunne bli sterkere.
Dere skal få slippe å høre om alle problemene mine, vi har faktisk all grunn til å glede oss. Hvorfor? Jo, for i dag er det PÅSKE FERIE! Om dere ikke vet det så elsker jeg fri, det er bare helt "strålende fantastisk"! Ingen lekser, ingen innleveringer, ingen prøver, ingen skole, men kanskje litt øving :(. Jeg skal i alle fall nyte ferien, gjøre masse kule ting, blogge, trene, finne på ting og forhåpentlig så finner jeg et påskeegg under puta en kveld (?) ;).  Hva er dine påsketradisjoner, har du noen i det hele tatt?  I påsken skal jeg på et arrangement som heter "balliaden" der blir det ballspill, dans, workshoop, og ball blant annet. Det blir veldig gøy, jeg kommer til å bruke min lillesøsters kjempe fine ballkjole på ballet.

Det blir noen style-bilder i dag også ;):

 





 


 



 Jeg elsker røde kjoler <3








 Spesielt denne rødfargen er fin, jeg liker når fargen ikke går over til å bli oransje ;)


                                                         Hvilken kjole er din favoritt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar