lørdag 12. april 2014

Hvile etter trening...

Hei dere! Dagen i dag har bestått av trening. Jeg sov faktisk litt lenger i dag enn jeg pleier på lørdager og det var deilig. Etter at jeg hadde stått opp og spist frokost tuslet vi bort til sporten, opplegget i dag var innebandy, stikkball, kanonball og litt enkel basketball til slutt. Det er veldig lurt og morsomt å spille sammen på lag, det gjør at du presser deg til å gi absolutt alt du har. Etter at sporten var ferdig ble det en episode av prisonbreak, med beina i bevegelse på tredemølla. Det var en annen jente der, men resten var gutter. Det gikk bra ingen ble skada og jeg tror det er bra å lære seg å spille med gutter for å bli god. De er på en måte mye mer aggressive enn jenter. Spillet går mye fortere, du lærer da hvordan du skal tenke fort. For at kroppen nå skal bygge muskler er det viktig med hvile, restitusjon. Og for at restitusjonen skal fungere ordentlig er en viktig faktor nok mat, mer enn om du ikke hadde trent.;). Min restitusjon i dag består av å se på en film som jeg i en lengere periode har ønsket å se. Det er faktisk ingen skrekkfilm. Du har kanskje hørt om "elsk meg igjen" med Rachel Mcadams og Channing Tatum i hovedrollene. Vi trenger litt kjærlighetsfilmer innimellom også ;).Etter dette har jeg lyst til å tegne litt, men det kan hende at pliktene kommer først og at jeg på pakke til balliaden, vi får se. Nå blir det i alle fall film! :D










 Er ikke dette bare så typisk (klisje)? Det bryr vi oss ikke noe om, skulle egentlig ønske det var sånn i virkeligheten også <3 <3 <3 <3 <3.


                       
                                                            Hjertelig hilsen meg! <3 <3 <3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar