onsdag 16. april 2014

Balliaden 2014

Da har jeg akkurat kommet hjem fra et  arrangement kalt balliaden. Dette inneholdt denne gangen "kampen om Fredfoss" (Poster og noe alle Amazing race ;)), dans, ballspill, vafler, ball og på slutten er det alltid premieutdeling og vitnesbyrdsmøte. Vi møtte også mange kjente og ukjente fra flere steder i Norge. Dere får se noen bilder fra hvordan det gikk, det var veldig gøy!

 
 Kampen om fredfoss gikk ut på å gå rundt å finne poster å fullføre dem. Det kunne være å bake, ta push up`s, score mål, klatre gjennom et nett, pusle puslespill på best tid og så videre.



 På kvelden ble det hjemmeaften som gikk ut på at vi skulle bli bedre kjent med hverandre. Det siste på programmet var dans og vi fikk beskjed om å gå med noe hvit. Resultatet ble ganske bra fordi det hvite lyste i mørket og vi drakk drikker i alle slags farger.

 Sporten er alltid veldig morsom, vi kunne spille innebandy, volleyball og fotball. Jeg må ærlig si at min favoritt er innebandy. Min by stilte opp i et fullt lag uten innbyttere. Vi vant en kamp og det var nok til å komme til semifinalen, etter det var det slutt for oss. Vi var ganske flinke til å spille og holdt sammen, men vi skyller på at vi ikke hadde noen innbyttere på laget. Det hadde de andre! Det er mye gøyere å vinne, men vi kom i alle fall til semifinalen :D






Så var det ballet...
 Det var deilig mat, veldig fint lokale og her ser du blomsten jeg fikk av min date eller bordkavaler på ballet!

 Kjolen min har jeg lånt fra min søster og hun lånte min. Er ikke denne kjolen fin?





 Det ble servert litt punch på slutten ;) Og det var et bra show vi fikk se på.

 Vi gikk ut når det var cirka en time til vi skulle hjem, og vi så på dette her.


                                                             Du får bli med neste gang! <3

Det er deilig å være ferdig med å pakke ut, nå får jeg vel bare begynne å nyte påskeferien ordentlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar