søndag 13. april 2014

Mer romantikk...

Etter jeg så den filmen ("elsk meg igjen" )i går og i tillegg til at jeg hadde sett gjennom mine tidligere lagra bilder på pc`en ,viste jeg hva neste innlegg skulle handle om. Nemlig kjærlighet og romantikk! Det har kanskje kjønt at jeg liker ting som er litt nytt og litt gammelt. Jeg har funnet noen utdrag fra filmer jeg liker også barnefilmer. Dere vil også kjenne igjen vintagestilen, samtidig som jeg tar med romantiske stiler og naturbilder. Ja, sånn som jeg liker der ;) Håper ikke denne kjærligheten gjør deg kvalm, for dette kommer til å bli sukkersøtt. Bare drøm deg vekk, lev deg inn og fantaser når du ser disse bildene.

 


















He he, vet ikke om jeg er helt enig med det som er skrevet der ;)
 
Nå må jeg gå...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar