onsdag 25. desember 2013

Julaften

Håper dere som feirer jul hadde en kjempe fin julaften i går, det hadde i alle fall jeg. Den var så bra at jeg nesten må si at den var den beste på veldig lenge. Det ble feiring med kjernefamilien og morfar. Mormor var å spiste grøt hos oss på formiddagen. Vi våknet opp til julestrømpe, og vet du hva? Jeg hadde hvert snill i år så strømpa var helt full da jeg våknet om morgen. Der lå det godteri, strømpebukse og et blad :). Tusen takk til julenissen og alle dere andre som har gitt meg og andre gaver. Det setter vi utrolig mye pris på.

Her kommer det i alle fall noen bilder fra min jul. ;)


 Tre nøtter til askepott <3

Disse øredobbene pleier jeg å ha på meg julaften morgen og formiddag. De er kanskje litt harry, men de er vel litt kule også. (Jeg går jo ikke med dem hver dag, så på julaften er det helt greit ;)






Helt fantastisk god julemat! Mamma er så flink hun sto på nesten hele dagen. Du ser sikkert at kalkun er den tradisjonelle julematen for vår familie. Det smakte helt fortreffelig :)


Vi må ikke glemme juleevangeliet, er det ikke derfor vi feirer jul? Uten denne historien så hadde det jo ikke hvert noen jul. :o

 


Til slutt åpnet vi gaver og spiste julekaker, frukt og godteri. Vi er utrolig heldige her i Norge som har tilgang til så mye godt. Er ikke det viktig å huske på? ;)

Disse nissene har jeg malt og pyntet ved hjelp av et hobbysett jeg fikk av farmor noen år tilbake. Det er gøy å ha pynt noe en har laget selv hjemme. Det synes i alle fall jeg <3.
                                                                    
                                                               Nyt denne 1. juledagen!  <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar