tirsdag 31. desember 2013

Trening og Silent Hill

Treningen  ble i dag langkjøring på elipse- maskinen i rolig tempo. Detter gjorde jeg samtidig som jeg så på en skrekk film med navnet Silent Hill. Filmen varte i 2 timer så jeg holdt på helt til filmen var slutt. Jeg viste ikke helt åssen film jeg egentlig hadde valgt, men den var  helt ok å se på. Det var kanskje ikke den aller beste filmen jeg har sett, men det går likevel ikke an å si at den var dårlig heller. Silent hill var veldig spennende, overnaturlig, ekkel og skummel på en gang. Det handler mye om kampen mellom snille og slemme, noen ganger vet man heller ikke hvem som er snill eller slem en gang.

Handlingen går slik at det er et barn som drømmer mange skumle drømmer, går i søvne, tegner skumle  tegninger og sånne ting. Når hun våkner opp fra drømmene husker hun ingen ting og alt er som normalt igjen. Moren blir ganske bekymret og leter masse på nette for å se om hun kan finne ut noe. Hun leter og finner ut at hun vill reise til et sted som kalles Silent Hill og det gjør hun sammen med datteren. Det var kanskje ikke så lurt for datteren forsvinner og det starter en kamp om liv og død. Det sies at i Silent Hill skjedde det en gang noe forferdelig og ingen vanlige mennesker tør å dra ditt mer...

 





Jeg er neste nødt til å si at disse bilden ikke er det verste fra filmen akkurat. Det skjer ganske mange brutale ting i denne filmen. Heldigvis så er den såpass overnaturlig at du forstår at det bare er film og at dette ikke hender på ordentlig. Det er en skrekk film og sånne filmer ser man ofte ikke på for å ha det koselig, heller for at man skal grøsse og skvette litt. Filmen har fått aldersgrensen 15 år.


Det er veldig viktig å drikke mye vann under trening, når du trener såpass lenge ;). Når du trener mer enn en time er det lurt å erstatte den neste vannflasken med enten saft, kullsyre eller en annen drikk som gir deg litt ekstra energi.
                                             
                                    Snart må vi alle si farvel til 2013, enten vi vill eller ikke ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar