mandag 30. desember 2013

Neglelakk og yoga

Til jul fikk jeg en, eller skal vi si to veldig fine neglelakker fra ciatè. Det fulgte med perler som det var meningen å dytte på neglelakken. Den andre neglelakken er altså fylt med mikro perler. Jeg har faktisk aldri brukt sånn neglelakk før så det var morsomt å prøve ut noe nytt. Tusen takk til deg som gav meg dette til jul :)

Dere vill kanskje se på det jeg har laget? Vel, hvis det er sant så er det bare å se nedover siden. Håper dere synes det ser like morsomt ut som det jeg gjør ;)!




 


Ta - da!

                                                                     Yoga

Detter var ikke det eneste jeg gjorde i dag, det ble litt yoga også. Noen tror kanskje at yoga er lett og at man ikke blir  noe sliten av det, men det er faktisk ikke sant. Du trener muskulaturen, strekker ut og fokuserer på pusten. I tillegg så står du i mange rare stillinger som du tror er umulig for deg å klare. Du blir ikke like sliten og svett som hvis du for eksempel løper på tredemølla, spinner, eller er på  en intense gruppetimer, Cardio eller Pilates. Likevel er det verdt et forsøk ;)


 Dvd èn jeg bruker kan jeg nesten helt utenat nå, siden jeg har gjort den så mange ganger. Det er egentlig ikke så farlig når man liker yoga, men det tar litt tid i begynnelsen. De tre første gangene syntes jeg at det var ganske kjedelig, men etter jeg hadde holdt på med det noen ganger så ble det faktisk mye bedre og gøyere.


Kanskje det blir en liten kveldstur i kveld?  ;o

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar