fredag 20. desember 2013

Skinnene rent

Er det ikke herlig med et ryddig nyvasket og skinnende rom før jul. Alle tingene dine står som perler på en snor og gulvet lukter nyvasket, (rent) og grønnsåpe. Du er ferdig med skolen for i år og kjenner at mange kilo blir løftet av skuldrene dine. Nå er det fri, bekymringsløse dager, tid for seg selv også er det ikke lenge igjen til jul.

Det er deilig å ha litt tid til å gjøre klare de siste "finishene". Det er virkelig ingen selvfølge, jeg har hat dager før jul hvor det har hvert ganske stress. Det er det vell egentlig sikker for de fleste, for ikke å snakke om dem som har  viktige eksamener. Moren min lærte meg et tips som jeg har tenkt til å dele med dere: Hvis du ikke har fått tid til å vaske til jul kan du sette noen små boller med litt grønnsåpe oppi rundt i huset litt skjult. Det kan være en ide hvis du plutselig finner ut at du får gjester i kveld. (ha ha).
Nå får dere se en Jif outfit, noe dere sikkert ikke har sett før ;).



Bare måtte ;( :o :D

 Sykt deilig med ryddig rom :o.


 Tre kongler til Amanda (?????)  <3 <3 <3

Du må ikke tro at dette her tok kort tid, jeg brukte nemlig minst fem timer , kanskje seks! ;) Jeg må vell få lov til å si at jeg er litt stolt over med selv akkurat nå (?). Dette er en prioriteringssak så ikke fortvil om du ikke har fått vasket til jul. Jula handler ikke om hvem som har gjort mest og best, selv om det kanskje kan virke sånn noen ganger. Det viktigste med jul er at vi har det hyggelig sammen enten det er skittent eller rent <3.  Sånn tenker i alle fall jeg, likevel så liker jeg at det er litt ryddig rundt meg. Husk at du er fantastisk uansett om det blir den beste eller verste julen din, men det kommer ikke til å bli din verste jul. <3

Dette lyset lagde jeg for en stund siden, jeg gjorde det samme med denne som med det flettede glitterhjertet. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar